Torremirona Golf Club

Ctra. N-260 Km. 46 - 17744 Navata - Figueres

Vine a gaudir del golf a l'aire lliure al Torremirona Golf Club!
El club de golf de referència a l'Alt Empordà. Gaudeix de la magnífica vista al Canigó des de la terrassa del restaurant.

I si encara no ets golfista, vine a provar la nostra Steve Scott Golf Academy i gaudeix d'un entorn únic per començar.

OFERTA PER A SUBSCRIPTORS. Directament amb targeta.

Camp de Golf: 30% de descompte en el 'green fee'.
Steve Scott Golf Academy: 15% de descompte en les classes.

Per a reserves cal trucar directament al telèfon 972 55 37 37 o enviar un c/e a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

CONSULTA PER A MÉS INFORMACIÓ

Per qualsevol consulta pots trucar al Club del Subscriptor del diari El Punt Avui, telèfon 972 18 64 45 (horari: de dilluns a dijous de 8 del matí a 3 de la tarda i divendres de 8 del matí a 2 del migdia), i també pots contactar amb nosaltres a través del correu electrònic club@elpuntavui.cat