El Club del Subsbriptor

Creat el setembre del 1993 a l'edició comarques Gironines i ara present a totes les edicions d'El Punt Avui, el Club del subscriptor és l'eina de promoció del diari. Per tal de realitzar la seva tasca compte amb:

• A l'espai d'El Punt Avui, on diàriament s'anuncien els serveis que s'ofereixen.
  • La pàgina web: www.clubdelsubscriptor.cat, on pots informar-te de les ofertes que ofereix i cercar informació.
  • El telèfon 972 18 64 45, on es canalitzen totes les trucades dels subscriptors.
  • La targeta del Club, personal i intransferible, que identifica els subscriptors.

Què fem

El Club ofereix diàriament i a través de l'espai del diari serveis diferenciats, amb dues característiques principals:

• Serveis gratuïts o ofertes 2x1.
  • El Club del Subscriptor concentra totes les trucades dels subscriptors per a petició de serveis i ofertes disponibles.
  • Els serveis més populars són el cinema, entrada a espectacles esportius, culturals, fires, cursets, llibres... entre molt més!

Com donar-se d'alta

Cada subscripció té el dret de demanar la targeta que el dona d'alta com a membre del club. La targeta ha d'anar a nom d'una persona física, és personal i intransferible, i és l'eina d'identificació del subscriptor per quan vulgui sol·licitar qualsevol servei, ja sigui per telèfon o directament a qualsevol taquilla.

Hermes Comunicacions SA

Hermes Comunicacions SA edita les capçaleres impreses i digitals d’El Punt Avui (diari).