Grimaldi Lines

15 % DTE. EN EL BITLLET de GRIMALDI LINES

OFERTA PER A SUBSCRIPTORS

• 15% de descompte en les línies marítimes de Grimaldi Lines per Itàlia, Grècia, Sardenya, Sicília i Tunísia.
• El descompte s’aplica al passatge bàsic, el suplement de cabina, la butaca, les mascotes i els vehicles.
• El descompte no s’aplica a les taxes, l’assegurança de cancel·lació i altres serveis a bord (menjars, wifi, etc).
• L’oferta és acumulable amb totes les ofertes especials actives en el moment de la reserva.
• Els bitllets emesos amb aquesta oferta no són reemborsables, però poden ser modificats en base a les condicions generals vigents de la companyia.
• El descompte s’aplicarà a tots els membres de la reserva.
• El descompte no té caràcter retroactiu: és només vàlid per a noves reserves i no s’aplicarà a reserves realitzades abans del llançament de la promoció.
Aquestes reserves s’han de tramitar a la nostra pàgina web https://www.grimaldi-lines.com/es introduint el codi assignat a la casella “codi promocional”  ELPUNTGL23

FES LA TEVA RESERVA

10 % DTE. EN ELS PAQUETS DE VAIXELL + ALLOTJAMENT de GRIMALDI LINES

OFERTA PER A SUBSCRIPTORS

• 10% de descompte en tots els nostres paquets vacacionals de vaixell + hotel o apartament.
• El descompte no s’aplica sobre les taxes, l’assegurança de cancel·lació i altres serveis a bord (menjars, wifi, etc).
• El descompte s’aplicarà a tots els membres de la reserva.
Aquestes reserves s’han de tramitar al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Preus, horaris i freqüències es poden consultar a la nostra pàgina web

Per qualsevol consulta pots trucar al Club del Subscriptor del diari El Punt Avui, telèfon 972 18 64 45 (horari: de dilluns a dijous de 8 del matí a 3 de la tarda i divendres de 8 del matí a 2 del migdia), i també pots contactar amb nosaltres a través del correu electrònic club@elpuntavui.cat