Club Golf d'Aro i Pitch & Putt Mas Nou

Urb. Mas Nou, s/n de Platja d'Aro

Als amants del golf els oferim l'oportunitat de visitar les nostres instal·lacions i gaudir d'una experiència única a la Costa Brava.
Ubicat a Platja d’Aro, a més de 300 m sobre el nivell del mar, el Club Golf d’Aro permet al jugador gaudir d'unes vistes i uns entorns privilegiats.

OFERTA PER A SUBSCRIPTORS. Cal presentar targeta.

Camp de Golf (Par72): 30% de descompte
Camp de Pitch & Putt (Par3): 20% de descompte

Per a reserves cal trucar directament al telèfon 972 81 67 27 o enviar un c/e a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

CONSULTA PER A MÉS INFORMACIÓ

Per qualsevol consulta pots trucar al Club del Subscriptor del diari El Punt Avui, telèfon 972 18 64 45 (horari: de dilluns a dijous de 8 del matí a 3 de la tarda i divendres de 8 del matí a 2 del migdia), i també pots contactar amb nosaltres a través del correu electrònic club@elpuntavui.cat